if you want me, try harder



Kommentarer
Postat av: Sara

Fina bilder på dig och kul blogg du har! :)



Måste bara få klaga lite (preis som du har gjort). Förstår dig precis, jag är själv blondin och har stora bröst. Jag gillar att ha urringat och ibland kort kjol. Vissa killar (speciellt i skolan)kan inte bete sig normalt pga det. Förutom alla snuskiga kommentarer får man stå ut med att de tafsar en på rumpan och brösten (händer varje dag). I fredags fick jag nog och gick för att prata med en lärare. Det äcklet stirrade bara på mina bröst och sa att jag inte borde gå med urringat. Vad ska man göra? Lika bra att ge upp eller? :(

2008-10-19 @ 05:41:52
Postat av: isabelle

Sara; först och främst tack!

Och det andra nu då. Seriöst du kan inte låta folk ta på dig. Okej jag vet inte hur mkt urringat du har elr hur kort kjol. Men det ska inte spela så stor roll, man ska kunna gå i kläder men trivs i. Vilken lärare pratade du med? Du kanske borde prata med rektorn/skolsyster eller dina föräldrar? Du ska verkligen inte ge upp! Snacka med någon ovanstående och jag hoppas verkligen att det kommer lösa sig!


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback