inbrott, polis, allhelgonnadag vid kyrkogård

Herregud vilken kväll igår? Jag mötte gabbi jakan, var då genomblöt av allt regn. Vi stötte ihop med yasse och natta och drog till spånga/bromma. Samma hus som i tisdags. Där var det massa killar. Vissa var jätte störande och det visade sig att de inte ens var bjudna dit. Så gurra som bor där sa att hans mamma var påväg hem och att alla skulle gå. Sedan drog alla i en stor klunga till en "fest" som inte ens fanns. När jag och mina 3 tjejkompisar inte såg de längre kunde vi dra tillbaka och då var det bara dennis där. Vi satt i köket och snackade med släkt lampa. Sedan kom gurra och berättade att han lurat iväg alla och sedan sprungit dit. Han lovade också att de andra ej skulle hitta tillbaka. Men precis när jag och gabbi ska dra så hör vi att någon bankar på rutan där nere så vi gömmer oss alla sex under bordet och jag höll verkligen på att kissa på mig. Vi var sjukt rädda, svårt att beskriva i bloggen. Efter en stund hör vi att de tar sönder en ruta och vi tror att de är inne i huset så vi springer till toan och låser in oss. Och tyvärr var jag tvungen att kissa med alla där inne. Vi ringde iaf polisen som kom efter en stund. Då gick vi ner och skulle snacka med dom, men vi fick inte gå då en spårhund var ute och letade efter killarna. Spåren ledde till busshållsplatsen och det var allt. Men då hade vi missat bussen så min pappa kom för att hämta mig och mina 3 polers. Dennis o gurra följde oss till busshålsplatsen där pappa skulle komma. När vi åkt en bit så rinhger dennis mig och säger att alla de "oinbjudna" kommit tillbaka till bussen och jagat dem. Han hade sprungit hem men visste ej vart gurra tagit vägen. Vi ska höras av senare idag så får jag se vad som hänt. Men snacka om livlig kväll. Kom hem vid halv två. Och glömde säga att vi satt två meter från kyrkogården när det var natten till den 31 oktober ( allhelgonnadagen ).

Nu ska jag äta frukost sedan åka in till stan. Kanske själv då jag inte hittat någon som kan följa med. Men det får jag se, måste köpa lite saker iaf. Ikväll blir det maskerad tjejmiddag. Ser fram emot det mycket. Måste bara komma på något att vara. Men vi hörs senare elr imorn. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback