kär i låten

Vid sex mötte jag deo vid simhallen. Agnes ( lillasystern ) hade simträning. jag och deo gick runt ute och snackade massa skit, hah. Och sedan visade han mig låtar på sin mobil som var sjukt bra. Speciellt den nedanför. Jag somnade tillochmed. Vid åtta drog vi, eller jag gick hem till nick.



Kyckling och ris med sallad till middag hos nick. De har massa gäster här så vi åt i rummet. Fick också se bilder på hans kusins begravning. och när hon låg död i kistan, det var sjukt läskigt att se. Fick tårar och allt, hemskt. Sedan har vi bara kollat på prison break och one tree hill. Det har varit rätt mys här faktiskt. Och så fick jag ett mms av pappa på honom som han tagit med sin nya mobil, haha.
Nu ska vi iaf fortsätta se serier, ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback