lördaaag

Glömde skriva att jag gick ut med frida och marre igår. Vi lodade runt i viksjö och stötte på charlie och fanny. Men vid elva skulle de hem så jag drog tillbaka till nick. Där tittade jag på heroes och åt popcorn.
Idag efter jag jag skrivit förra inlägget lade jag mig i sängen. Fortsatte läsa ur en bok jag började läsa i somras, Älvornas krig. Det var jätte mys men blev otroligt trött och somnade en stund. Men då kom mami och lade sig brevid och masserade min rygg och pratade på. Sedan drog och pappa till stan för bio och sushi ätandes.
Jag värmde upp gammal mat från kylen som blivit dålig så kunde ej äta. Sedan duschade jag och sjöng lite till låtar på youtube. När klockan var vid åtta drog jag till charlie. Dit kom också fanny och ribbing. Jag och ribbing hade ej träffats på ett helt år så det var kul att ses. Fannys pappa skjutsade oss iaf hem till haeger i skälby.
När vi var framme hade vi skit kul, hög musik, dans och lite andra roliga aktiviteter. Det blev massa bilder så det kommer ni får se imorgon. Vid halv tolv hämtade mina föräldrar oss tjejer och skjutsade oss till jakan. Där stod vi och frös. Tack jossan som värmde mig, sötis. Men det kalla gjorde att vi gick hem.
Nu ska jag fan lägga mig och sova om en stund. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Charlie

Haha du stötte på mig när jag redan va hemma annars :D

Postat av: Josephine

haha självklart soetnos :D <33

2008-10-26 @ 17:51:54
URL: http://josephine08.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback