måste ut o jogga

Efter skolan satte jag mig vid datorn och fick bilder från spa kvällen överskickade på msn.
Sedan bar det av till jobbet, det var lagom med arbete men kände mig lite småsur.
Slutade tio över sju och drog hem för att käka, kyckling i sås med ris.
Nu har det inte hänt så mycket.
Ska ut och jogga nu, har nästan aldrig tid att träna.
Måste gå ner typ 12 kg har jag bestämt mig för. Måste få bättre självkänsla och tycka att jag är smal och fin. Tänker inte ge upp. Jag ska visa er att jag kan. Ciao<3


Vill vara lycklig..

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Men issa, du är vacker! :o

Postat av: Linnéa

sv: vet att sånt är svårt, men bara så du vet, tycker vi alla att du är mega vacker, trots utseendet :) <3

2008-10-20 @ 22:20:35
URL: http://hheadshot.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är inte alls tjock. men kan hålla med om att alla får väl bättre självförtroende om man går ner i vikt men lova att du inte bantar för hårt så att du blir pinnsmal! det är inte fint :)

2008-10-20 @ 22:53:20
Postat av: hildarrrr

jag tror inte att man är lyckligare om man är smal

2008-10-22 @ 01:14:40
Postat av: Anonym

hoppas du lyckas med ditt mål. Men du ser inte överviktig ut så du vet=)



Kram tjejen!

2008-10-22 @ 12:27:21
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: isabelle

anonym 1; jag lovar (: tack!



anonym 2; nej det beror ganska mycket på ;/ men jag skulle känna mig bättre då

2008-10-22 @ 17:27:09
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback