no time for rest

Jag har jätte brådis nu så jag ska skriva lite snabbt nu. Kvällen igår var inte rolig, den var jäääävligt rolig. Jag åkte till bromma med camilla och linnea och vi mötte sara och hennes typ 13 tjejkompisar. Natta var också där (a). Vi skulle ta oss till festen. det var mörkt och läskigt ute, och vi skulle tydligen in på Doktor abrahams väg. Låter det inte lite läskigt? Och inte nog med det, han som hade festen bode bravid kyrkogården. Och det var ett torn mitt i skogen med en stor klocka på. Det var sjukt äckligt, haha.
Inne på festen var vi mest tjejer, men vi hade så himla roligt endå. Hinner inte gå in på detaljer men mango, popcorn, dricka från bordet ( t.om sara ), nerkladdad, toalettbesök, hjärtsmärta.. glömde jag ngt viktigt? Det spelar ingen roll, kvällen var grym! Synd var det bara att jag var tvungen att åka halv elva. Men sara, camilla och linnea följde mig till bussen. Och inte nog med det, när jag vaknade idag hade jag sms från sara, linnea ochy natta och alla hade frågat om jag kom hem okej, så söta!!

Idag har jag fullt upp. Ska möta tess i jakan kl tolv ( sitter ny dushad vid datorn ). Och vi ska vara tills jag ska jobba halv fem till halv åtta. Då blir det hem snabbt som fan och äta + fixa mig för en halloween fest. men det kmr bli lyckad, i can feel it! Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, jag tänkte inte ens på vägens namn, tornet och kyrkogården, typ uppväxt där ju xD Gulligt att du tyckte det var läskigt ;)



Och vadå "till och med sara" haha, ;) <3

Postat av: Sara

Haha, det gjorde jag verkligen inte ;) Drack långsamt så hade ngt i handen hela tiden ;) Haha.



<33

2008-10-29 @ 16:00:21
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: Sara

Det ska jag :D <33

2008-10-30 @ 07:52:48
URL: http://soerens.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback