nu är d plugg som gäller!

Gud vilken skön dag. Engelska tio över tio och slutade skolan elva tjugofem. Då blev det till att skriva ner alla 90 glosor på ett papper. Eller ska man säga flera papper? Jag gick till jobbet vid fyra i mina svarta uggs, mys. Och väl där var det nästan ingenting att göra. Och i en hel timme satt jag bara och smsa och drack expressochoc. Jag gjorde till och med saker jag ej ska behöva göra, städade överallt, men endå en hel timme utan jobb. Och slutade tio över sju så då gick jag hem till mami. Vå åt tillsammans med tända ljus, älskar tända ljus i mörkret.



Nu måste jag iallfall plugga rejält inför engelska-provet imorgon. Vet inte varför men det känns faktiskt ganska bra haha. Kan väldigt många glosor från innan så så svårt ska det väl inte vara? Hoppas ni har en bra kväll utan plugg. Och kommentera mera! Nu är ju så pass många som spanar in bloggen att åtminstonne 10 pers borde kommentera varje dag ;d Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Haha, de e bara för jag kommenterar andras (;

Härlig bild, jag blev fett sugen på att gunga nu! ^^ <33


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback