nya klädmärket bongcam

Jag har verkligen inte tid för att blogga, förlåt. Men det är skola,jobb, laga mat, städa, ta hand om allting själv.
Har alltså fullt upp men livet leker och jag försöker göra det bästa av situationen.

När jag jobbade i måndags och tisdags hände lite roliga saker. Mats berättade att han stött på personer som hetat modig, krig, vacker och sånna saker som efternamn. Och den som hette krig hette inga i förnamn, haha alltså inga krig, nöjs va? Och själv såg jag en som hetta joakim lustig :)
Och maj läste på mina byxor att det stod bongcam och frågade om det var det nya märket? Då sa jag att det var mitt efternamn, gud så förvånad hon blev haha :D

Jag älskar min klass så enormt mycket, speciellt mitt tjejgäng. Vi snackar alltid som så sköna saker och har grymt kul. Och inom snar framtid ska vi ha tjejmiddag med efter party. Jag är as taggad kan jag ju tala om redan nu.

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback