One day in paradise

Igår somnade jag vid tio i två-två. Och inte hade jag bäddat sängen heller. Fast det var jätte mys endå, men blev lite irriterad på att lakanet låg nere i sängkanten. Och inte nog med det. Jag bråkade med folk igår också. Alltså inte en person utan två. Så då kanske det var jag som var grinig trots allt?
Nu ska jag fixa mig inför naturkunskapen som börjar tjugo i tio. Efter den har vi bild och så slutar vi halv tre. Då ska jag hem och plugga/äta och sånt innan jag börjar jobba halv fem. Hatar att jobba på måndagar, det är så mycket post då. Stress,stress,stress me don't like. Ciao<3

Matsedeln idag
  • Kryddig korvgryta pasta
  • Pastagratäng med soltorkade tomater

Kommentarer
Postat av: fröken elin

möjligtvis:P



haha ja om man får grus å sånt är det äckligt:P men det har jag aldrig fått som tur är:)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback