plögg + skit

Idag började jag elva med naturkunskap. Sedan var det lunch, chicken bits som dock inte var så goda. På bilden skulle vi fota så vi drog till centrum. Tog två bilder, eller egentligen fem för på dne första blev det fyra lika dana. Sedan bestämde vi oss för att åka till stan på onsdag och fota där ist, men då slutar vi halv fem så det lär vara mörkt då, aja.
När jag kom hem hälsade jag på mamma och berättade lite om tiden när de varit borta. Och nu måste jag plugga. Men istället för jag massa skit från folk överallt. Det här kan inte vara min dag, men det klart, det är ju den 13. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=43126

2008-10-14 @ 10:52:33

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback