riktig skönhetssömn?

Igår hjälpte jag tess hitta saker för att vara djävul. Hon köpte ett par siden byxor ( pyjamas ) som jag klippte av till shorts. Sedan skjutsade hennes mamma oss till mig så fick hon låna lite saker av mig också. Halv fem jobbade jag och det var inte så mycket att göra så det var skönt. Jag slutade kvart över sju och då drog jag hem snabbt och fixade mig inför maskerad festen. Jag blev en misshandlad fjortis/docka typ. jag hade en stor blond lockig peruki och blåtira ect. Mina föräldrar gick båda två på att jag blivit misshandlad på riktigt så det var kul.
Jag gick en omväg dit, ville ju inte gå och se ut sådär genom hela centrum. Endå var det ett blattegäng som gick förbi och sa - fjoooortis.



När jag var där sa jag grattis till jennie som fyllde år! Sedan sat vi och körde jag har aldrig osv. Jag och tess dansade också. Hon var dessutom rå sexig, ni skulle sett. Jag hade iaf jätte kul och tog sällis med lottie hem vid tjugo i tolv. Så tråkigt när päronen jobbar så man måste dra tidigt. nu ska pappa ej jobba imorgon så! Ja iallfall så gick jag och la mig vid tre. Och idag vaknade jag  halv tre. Jag kan seriöst inte förstå hur det är möjligt. Men nu sitter jag och äter frukost och om en halv timme måste jag gå till jobbet? Har inte ens hunnit fixa mig än.
Efter jobbet idag ska jag ut såklart. Mer får ni veta sen. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback