Riktigt höst väder

Fick världens host-atack på matten, jag satte i halsen, och inte en enda människa reagerade? Haha man fick sig en liten chock av hur "mkt" folk bryr sig. Och på naturkunskapen fick vi se en film där de filmade söta små söta djur man inte kan se med verkliga ögat.
På lunchen bestämde vi oss för att äta på bk ( för engångsskull ). Men det skulle självklart spöregna ute och jag skulle självklart ha på mig tyg ballerina? Jag blev verkligen genomblöt. Men jag beställde en chicken blt för första gången då jag ej gillar deras burgare. Fyfan vad god den var, mums. Vi blev alla så himla mätta att vi höll på att dö. Men vi skulle ha idrott så det blev snabbt tillbaka. Regnade ännu mer och jag hade stora vattenpölar i skorna, kunde gå i vattenpölar utan att de blev ännu mer blöta. Och inte nog med det, jag var kissnödig och ljudet av regnet gjorde det inte bättre.
Resten av dagen frös jag exta mycket. Men fick låna andra strumpor av natta thank u babe.

Efter skolan kom nick till mig. Jag  började laga mat, som det visade sig att ingen tyckte om haha. Och efter maten låg vi bara och snackade om allt, sedan somnade vi. Han gick vid halv tio.
Nu tar jag det bara lugnt. Ska göra en svenska läxa snart. Men tänker sova lite tidigare idag också, eller försöka. Är verkligen jätte trött. Får se hur det blir. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback