shopping för 600 kr

Efter skolan åkte jag och malin in till stan. När jag skulle stämpla remsan sa jag barkarby för att ej få två stämplar. Då svarar mannen:
han - är alla lika fina som du i barkarby?
jag - eh.. ah (a)
han - då ska man alltså flytta dit
jag - ah visst höhö

Varför flirtar alltid män? Väx upp, sluta flirta med "småflickor". Visst man kanske blir lite glad. Men tänk om ens pappa skulle göra så?

Väl inne i stan gick vi till drottninggatan o sedan hamnen i gamla stan. Vet inte hur pass bra bilderna blir. Men gud så mysigt det var att gå där i gamla stan, love it! När vi väntade på att det skulle bli mörkt för att ta bulb bilder shoppade vi lite. Jag köpte en skjortklänning, en svart klänning, en "bolero" med luva, örhängen och en väska. Allt för bara 600 kr, jag är stolt över mig själv taha.
Utanför donken hör malin och jag någon som skriker POLIS, vi vänder oss och ser en man hoppa på en kille. Sedan va ba aha de är kompisar. Så fortsätter vi gå och jag tänker att det kanske var en civilpolis? Så vi vänder oss om igen. Och ja, det var riktiga poliser och tog tag i en kille som typ försökte sälja droger? Fett synd säger jag bara haha.
Vi tar tåget hem 19.25. När vi sätter oss kmr det en jämnårig tjej på som pratar i mobilen. Så viskar en tant - du behöver inte prata så högt, hon hör dig endå, det sa en expert till mig faktiskt. Haha gud så söt hon var, men vad hon överdrev? Sedan snackade hon i sin mobil och pratade så tyst så man inte hörde ett dugg haha.
När jag kom hem stod det mat på bordet, var så hungrig! Det var ravioli i ngn sås med räkor. Skit gott! Efter maten duschade jag. Sedan satte jag mig vid datorn och käkade vindruvor, möms. Åt hela förpackningen så nu mår jag lite illa. Men ska bara tare lungt ikväll. Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback