shouldn't even feel like this

Då var det äntligen helg igen då! Föra helgen var det ju livat, hur blir det denna?
Provet gick inte så bra tror jag, är så dålig på grammar! Måste öva mer på det.
Jag ska träffa nick när han har slutat men det är vid halv tre så innan ska jag bara vara hemma. Lyssnar på radio 107,5 och njuter som fan. Det är ju heeeeeelg! :D Om ni bara visste hur glad jag är för det!

Helgens planer:
Fredag, träffa nick kanske sova där? Vid sex möta deo i ngn timme när hans lillasyster simmar.
Lördag, fira brorsan som fyllt år.
Söndag, spa dag hos natta. Jacuzzi, bilder, ansiktsmasker + nattas kaffe!




Kommentarer
Postat av: Linnéa

fett kul med spa! :D

Postat av: Linnéa

vore fett kul :D

2008-10-17 @ 16:38:12
URL: http://hheadshot.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback