Stort problem

Jag har ett stort problem. det är att jag jätte ofta drömmer att någon försöker döda mig. Och i en dröm så var det en tjej som skar mig i halsen, det kändes så äkta. Kunde inte andas och det kändes som att någon ströp mig. Tittade i spegeln i drömmen och såg det också, ush. Men det är inte allt. Inte nog med att jag drömmer att ajg ska bli mördad, när jag går ute kan jag få syner om att jag faktiskt blir det. Så himla otäckt :/



Ska snart hopa i säng tror jag, ny dag imorgon.
Min hosta tar kål på mig, sjukt irriterande fan.
Och folk som undrar, jag och nick är inte tsm,
vi ses som vänner, ngt problem (=?
Godnatt nu, ciao<3

Kommentarer
Postat av: du vet vem

pusha upp brösten lite till?

2008-10-08 @ 17:28:29
Postat av: isabelle

Jag tror inte du vet vad som menas med att pusha upp brösten om du tror att det är det jag gör på bilden. Har en helt vanlig bh utan push-up. Ja, jag har stora bröst och märker att du är sjukt avvis på det. Men vill du se när jag pushar upp brösten? För då kan jag lägga in en bild på det sedan så får vi se vad du säger :)

2008-10-08 @ 21:55:17

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback