stress, sova återigen stress

Har inte hunnit skriva ett dugg. Igår sa jag hejdå till päronen som gick och lade sig tidigt. Själv kunde jag inte alls sova. Mådde illa, var nere och nja, det var svårt iallfall. Vaknade idag vid sju. Då hade brur åkt till jobbet och päronen till flyplatsen. Jag tog en dusch och åt frukost för en gångs skull. Tog sällis med charlie till skolan.
Naturkunskap  var det första ämnet, vi började hålla på med universum. Och på onsdag har vi prov i ekologi, känns inte som att jag hinner med allt längre.
Sedan så var det hål, men vi tänkte börja tidigare med bilden, men såklart fick vi inte det just den här gången. Men tio i ett hade vi genomgång och jag och malin lånade en ny kamera för att ta nya bilder. Och det vill man ju göra inne i stan, men orkar man åka dit i pumps och man ska jobba om några timmar? Nej precis. Så jag och charlie drog hem.
Brorsan sov hela dagen, jag åt middag och kollade tv sedan bar det av till jobbet.
På jobbet var det faktiskt ganska skönt jämfört med vad det brukar vara på måndagar. Var klar fort och slappade resten, samtidigt som jag var sjuk, hostig och nös. Men en expresschoc smakade bra när man sorterade avierna.
Kom hem och då vaknade brorsan, haha. Han åt och nu sitter han vid datorn trr jag, som jag. Himla datanördar =).

Snart kommer nick hit med min mobil-laddare, mobilen är död, och jag kan inte beskriva hur ledsen jag är för det..
Skriver kanske senare, ciao<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså är ni ihop igen elr vad?

hade ni inte gjort slut?

2008-10-06 @ 20:34:47
Postat av: isabelle

anonym; jo vi har gjort slut, men måste det betyda att man inte får ses som vänner? jag älskar honom mest av allt på jorden och vill inte kasta bort hanh helt ur mitt liv, that's it


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback