tack för era krya på dig kommentarer :D

Rubriken är såklart ironisk ;d
Jobbet gick skitbra idag. Allting kom direkt när jag kom dit och blev klar ganska fort. Kände mig febrig så tog det lungt sista tiden. Blev klar med allt och fick sluta tidigare. Hade dessutom roliga deskussioner med mats. Vi snackade om att killar spelar datorspel så mycket och då fastnar i det. Sedan visade det sig att han brukar spela online, 35 år. Hmm..
När jag kom hem blev det lax, potatis och aioli med räkor. Det var gott men blev mätt väldigt fort. Tog också mediciner för förkylningen. Men har fortfarande ont och känner mig helt ut pumpad.
Nick kom hit och vi kollade på idol, mer än så har det nog inte hänt. Jag känner för att bara gå och lägga mig så jag blir frisk till imorgon men alla vet nog hur det blir med den saken, haha. Ciao<3


Såhär brun var jag sommaren 07, bilden ej omgjord.

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback