värm mig pls

Tisdag.. Idag vaknade jag och nick hos mig. Sedan käkade vi frukost så drog han. När han drog har jag bara lyssnar på reggae mixar på youtube och dansat höhö. Nu ska jag nog klä på mig och fixa mig. Det har varit så sega dagar den här veckan. Ikväll har jag tre alternativ att göra.. elr fyra. Antingen är jag med tess och co, hade så kul igår och jag älskar att vara med dom så jag skulle inga banga på det. Men jag hade också sagt att jag skulle på fest med linnea ( och camilla?) och möta sara där. Sedan blev jag nyss bjuden på en fest i skälby som jag ej fick säga ngt om. Och så vill nick vara med mig. Men hitills lutar det mot de två första alternativen. Kanske blir så att jag bara sitter hemma och glor för att jag är på så dåligt humör också.

Fyfan vad jag saknar april-maj med tess och co. Vattenpipa, chilinötter, värme, riddarparken.. allt!


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Haha, de e bara att köpa en tågbiljett ngnstans ;)



Hope u pick me ^^ <3

Postat av: Sara

Sv: Haha, de e bara att köpa en tågbiljett ngnstans ;)



Hope u pick my party ^^ <3

2008-10-28 @ 17:49:55
URL: http://soerens.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback