väx upp!

Mamma hade lagat spaghetti och köttfärssås, det var faktiskt riktigt gott. Efter maten tog jag en snabb dush.Fixade till mig och gick sedan till tess. Och gud vad länge sedan det var jag var med henne och co. Tydligen så bor hon i en annan lägenhet nu med sin mamma, pojkvän och brorsa. Så fick höra massa nyheter som jag inte vetat om. Och vi hade det riktigt mys där. Tänker inte gå in på detaljer. Jag drog iaf vid elva ( mami och papi jobbar ). Och då hade det börjat fyllas på mkt med folk så det var ju tråk för mig.
Men påvägen hem träffade jag på kevin ( en kille som är störd i huvudet ). Han har skrivit att jag ska gå och dö, och eftersom att jag själv är lite störd så frågade jag hnm varf han sagt så och han skrattade bara och höll på. Tydligen så vill han att jag ska dö för att jag säger att jag är halv chilenare och han säger att jag ser hel svensk ut. Vilket inte är så konstigt då min pappa är helsvensk och jag föddes i sverige? Men tydligen så hade han problem med det. Jag forstatte iaf gå. Efter en stund kommer nick cyklandes bakom mig och säger att kevin och hans kompis går efter mig. Så om de inte sett nick kanske de hade slagit mig, och tro mig han skulle faktiskt göra det, inte direkt första gången om man säger så.
Nu är jag iaf hemma, har ont i magen så ska lägga mig i sängen och bara kolla på tv. Hade ni en lika lyckad kväll som mig?

Kommentarer
Postat av: Charlie

Haha vissa killar är så patetiska vi spottar på dom.. :)

Postat av: fanny

ja, usch för sånna killar ! :O

2008-10-28 @ 09:00:14
URL: http://barafannys.devote.se
Postat av: Sara

Sv: Haha, aa!

Men vilken tur! :)



Palla sånna människor. ;S

2008-10-28 @ 11:48:03
URL: http://soerens.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback