Vila i frid Lotte

Nu är jag ännu mer sjuk, blää.
Sitter hemma och har jätte tråkigt, vet inte alls vad som händer idag. Förutom att min brorsa kom hit och vi ska äta middag han, jag mami och papi. Nu värker huvudet som tusan.

Idag fick jag och nick veta att han kusin i danmark, Lotte ( samma ålder som oss ) dött i en moppe olycka. Jag tycker det är hemskt. Jag hade henne på msn, vi försökte snacka några ggr men fattade inte hennes danska, haha. Men mhm. Jag ska köpa en nalle elr ngt och ge till nick som han kan lägga på begravningen. Känner mig så dum, jag ogillade henne ganska mycket och nu har jag dåligt samvete. Vila i frid gumman, förlåt.

Jag saknar dig jätte mycket.. Vill mysa med dig<3

Kommentarer
Postat av: mmarie

gud vilken fin design du har <3


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback