adore u darling

Efter duschen somnade jag i sängen. Jag älskar verkligen min säng. Varje gång jag lägger mig i den känns det som att jag är i himlen. Det var ett tag sedan jag fick den nu men åh i adore it.
Vaknade halv fyra och var så trött så jag var ngn sekund från att somna om igen. Men på med alla kläder och började gå till jobbet efter en stund. Väl framme fanns det inte så mycket att göra. Men vid halv sex kom det hur mycket som helst. Hann typ inte klart tills de skulle hämta allting men det löste sig. Sedan var det chill men hade endå saker att göra hela tiden. Pratade med kompisen Mats och berättade om orienteringen. Han tyckte att det var skit kul, haha. Jag gick kvart över sju men skrev endå halv åtta eftersom att jag inte fick en enda rast ( brukar ta en kvarts rast ).
Hemma satte jag mig med päronen och babblade på om dagen, men de verkade bara tycka jag var störande haha.
Nu ska jag kolla idol/top model så det är najs. Får se vad som händer mer ikväll.
Saken man kunde vinna kmr jag inte berätta än då det är för få som kommenterar ;/

54 LÄSARE JUST NU OCH BARA TVÅ KOMMENTARER PÅ FRÅGESTUNDEN? TYCKER DET ÄR TRIST FAKTISKT.



Kommentarer
Postat av: Jenka

Sv: Tack :)

Snygg blogg du har :)

Hjälp mig med bebisnamn på bloggen :)

Postat av: beundare:)

det e bara för du e så sjukt fin & söt:)

2008-09-23 @ 21:43:48
Postat av: isabelle

Jenka; Tack själv :)

Det ska jag göra! :)



Beundrare:); Naw ;$ tnx!

2008-09-23 @ 21:56:50
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/
Postat av: Bea

ja man känner sig så duktig efter man har städat också, så skötn att ha de rent. Men lovar att om en vecka ser det ut som en bomb igen ;)

2008-09-23 @ 21:58:55
URL: http://beaa.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback