always smile and be happy

Härlig dag, sol och varmt ute. Jag gjorde mig iordning på 7 minuter idag. Håret, kläder och sminket. Kom iaf tio min innan jag började och fick favvoplatsen. På naturkunskapen skrev vi labb rapporter om kompost djur, najs.. not.
Så var det rast och jag och malin satt ute i solen och schtekte, jätte mys.
Vi hade idrott utomhus och det var jätte varmt så man gick i bara t-shirt. Efter en stund fick jag huvudvärk så stod målvakt istället. Alla blev jätte trötta men vi skulle endå ha bild. Det gick väl helt okej men var så himla trött så blev glad när vi plockade ihop vid fyra.
Träffade Nick, det var ett tag sedan, och vi gick tsm hem till mig. Jag skrev en lista med saker som behövdes handlas till middagen och han cyklade till ica för att köpa allt. Samtidigt pratade jag med mamma om massa viktiga saker.
Lagade pastasallad och vi åt lite över sex. När vi diskat och gjort klart allt kollade vi på Idol. Sedan blev det Vem kan slå filip och fredrik som jag fortfarande ser på men Nick har cyklat hem.
Ska snart skriva om min tävling. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback