ännu en jogging runda

Det blev en joggingrunda trots allt. Jag joggade en annan väg den här gången. Mot nick, när jag väl var där kastade jag mig på gräset, men nej man måste strecha på engång. Så kom nick ut med ett glas vatten, tack. Vi snackade en stund sedan gick jag tillbaka. Eftersom att jag inte har ngt headset längre så kunde jag inte lyssna musik ( förutom med högtalare ) så jag pratade med mamma påvägen hem. Hon spionerade visst på folk haha, fett söt. Aja jag duschade när jag kom hem och nu är jag så sjukt himla trött. Men håret är fortfarande blött, inge bra att föna elr sova med blött hår. Aja är så trött så orkar inte vara uppe mer nu. Hoppas att jag inte drömmer mardröm som inatt. Vet inte om jag skrev om det tidigare? Men drömde att en kille försökte mörda mig, så jag försökta döda honom först. jag tog en kniv som sedan blev ett svärd, och tryckte det i honom flera gånger i armar, bröst, mage ja överallt. Men han vägrade dö, vägrade sluta ta stryptag om mig. Nä den drömmen var otäck. Ny dag imorgon iaf, malin kmr inte då heller. Men allt löser sig nog, nattinatti. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: johanna

Vill du bli dagens blogg i min blogg?

Kommentera då 3 inlägg så är du med i lottningen! (endast seriösa kommentarer)

Kram

Postat av: johanna

SV: Om du läser i texten står det där.

2008-09-02 @ 07:40:16
URL: http://baarahon.blogg.se/
Postat av: johanna

SV: Det börjar inte gå för långt, det har redan gått för långt. Hur kan man medvetet döda ngn genom sparkar och slag och kasta en hlvt medvetlös person i vattnet för att den ska drunka ?

2008-09-02 @ 07:43:10
URL: http://baarahon.blogg.se/
Postat av: isabelle

johanna; sant sant, fattar inte hur folk tänker

2008-09-02 @ 14:31:33
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback