Äntligen en slapp dag!

Börjar elva idag med naturkunskap. Då ska vi ha testet, kan nästan allting tror jag. Känns så himla skönt för ska verkligen försöka få mer än g i den här kursen. Har varit duktig på lektionerna så nu gäller det att vara det på testet också.
Har precis duschat, nu ska jag torka håret ( tyvärr med hårtork, annars hinner jag inte allt ). Sedan ska jag klä på mig, sminka mig och äta frukost-lunch.
Efter naturkunskapen som slutar tio över tolv, har vi rast till tio i ett. Då börjar vi med bild. Äntligen ska vi få se bilderna jag och malin fotade. Gud vad kul seriöst. Hoppas bara att de var bra bilder. Jag visar mina läsare sedan. Slutar skolan tio i tre. Vet inte vad som händer då, men käner på mig att det här blir en jätte bra dag! Ciao<3



Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback