blev inte som planerat

Kollade på de programen jag sa sedan kom nick hit helt oväntat. Han var väldigt ledsen och hade saknat mig så mycket att han var tvungen att komma. Men det förstörde mkt av min planering och ja.. inget mer om det nu.
Jag kollar på Coyote Ugly på femman. Har filmen hemma och har sett den 3-4 ggr. Den är bra faktiskt. Förebilden Tyra Banks är ju med i den haha.
Det blev alltså ingen träning men nu sitter jag här duschad och klar. Fett mys. Och imorgon har vi så himla skön dag. Det är bufferdag och vår svenska lärare har oss. Det enda vi ska göra är att se filmen Troja, fett najs. Vi slutar typ tolv och då ska jag till Kista igen med Charlie så det blir nog en lyckad dag. Godnatt iallfall. Hoppas någon läser texten jag skriver och inte bara kollar bilder. Fick två kommentarer nedanför som löd "vad var du på maskeraden?". Och jag har skrivit det, STRIPPA! Ciao<3

en gammal bild på mig med omgjorda ögon (a)



Kommentarer
Postat av: sarah

jag läser allt du skriver :)

cool bild förresten ;p

2008-09-28 @ 22:24:31
Postat av: isabelle

Sarah; fett söt, tack :)!


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback