dagen

Vaknade klockan ett och satte mig vid datorn. Sedan drog jag hem till Deo och hjälpte han vara barnvakt åt hans lillebror Erik som är snart 2 år. Han var sjukt söt, tog massa bilder på honom. Deos två systrar var också där, 8 och 11 år. De var söta de med. Vi kollade mest tv och jag satt vid datorn. Sedan vid kvart över sex drog jag hem. Åt middag med familjen ( utom bror ). Sedan satte jag mig vid datorn igen. Ska sitta här ett tag och kolla tv medans. Ska se filmen Skicka vidare på kanal fem, har sett den förut men men. Annars har jag inget spec att göra idag.

Nästa helg är det maskerad festen som gäller, det ska bli sjukt kul.
Helgen efter det har jag planer med frida och marre, om det nu blir av.

Jag saknar nick idag.. <3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback