Desperate housewives/ Ugly betty

Jag fick platsen jag ville ha på fotot. Och inte bara det. Jag står mellan charlie och natta och har melli nedanför mig. Perfekt! Synd bara att sara inte stod vid oss. Men det blir säkert bra, hoppas jag. Det får vi väl se om ungefär en månad :)
Hade annars bara bild idag och 20 min svenska. På bilden skar jag mig i fingret ganska djupt. Och efter det har det bara hänt dåliga saker med såret. Jag har dragit på saker med det och fått salt i det, fyfan.
Tog sällis hem med charlie och hon filmade en ganska rolig video ;d ska se om hon kan lägga upp den! Har nyss ätit makaroner och kollat gamlsa DH. Ska snart gå iväg till jobbet.

Idag är det premiär på DH och UB! Jag är skit taggad och glad. Så när jag kmr hem från jobbet ska jag kolla på ub/idol och sedan dh. Så ska jag ta en dush och bara chilla. Ha det gött! Ciao<3




Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback