eric in my heart

Efter maten fick jag åka bil med syrran första gången. Alltså hon övningskörde och pappa var med i bilen. De skjutsade mig till deo där han var barnvakt igen. Han är det nästan varje dag då hans mamma jobbar så mycket. När jag kom dit var eric jätte livfull. Han hoppade omkring och var jätte glad att se mig. Vi lekte med honom och kollade på idol. Och nu märker jag att eric tycker om mig mer för han sitter i mitt knä och kommer till mig ofta. Haha och han gillar visst mina bröst för han vill ta på dem hela tiden. Han drog ner min dragkedja för att se dem och försökte pussa dem hela tiden. Men han var så söt. Vid tjugo över nio kom deos mamma hem. Hon var jätte söt och trevlig. Men då kände jag att det var dags att gå. Lilla eric skulle dessutom sova, fast han inte ville och skrek och grät hela tiden. Saknar honom redan (a) haha.



Nu ska jag tvätta bort smink, smörja in mig, borsta tänder och sedan sova. Jag är verkligen trött ska ni veta. Nattinatti, ciao<3

Kommentarer
Postat av: Charlie

HAHAHAH, trodde det stod Då var eric jätte full, hahahaha

Postat av: isabelle

haha men töönt! :p

2008-09-30 @ 14:53:04
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback