för alla är tråkiga o kommenterar inte tralala

Drömde fan helt cp dröm inatt igen. Blir galen på mina drömmar, det är som att se filmer fan. Haha men den idag var lite rolig faktiskt, aja. Nu sitter jag bara på min stol. Vet redan vad jag ska ha på mig ( rosa klänning, vit kjol, vitt linne och min "siden" jacka, bild kommer sedan ) så tänkte att jag kunde nörda mig framför datorn en stund. Då hittade jag en video på när jag kissar i skogen på charlies blogg, haha den är pinsam och rolig. ( Nej men ser inget privat, då skulle jag bett henne ta bort den. )

Har bara engelska och matte idag, slutar kvart över tolv. Då ska jag och charlie in till stan och kolla saker till maskeraden, kanske ngt mer för min del. När vi kmr hem vet jag inte vad jag ska göra. Skulle vara med nick, men han verkar dissa mig för spel den här helgen med? Just därför hatar jag killar som spelar spel. Visst gör det när du inte ska vara med din tjej, men kolla alltid men henne innan om hon vill ses, pucko.

Ska sminka mig och fixa håret nu. Jag känner på mig att dagen blir bra endå. Vad ska ni göra idag/kväll? Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Charlie

Följ med på fest då iddi :D


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback