fredag äntligen

Efter skolan drog jag och charlie till jakan istället för stan. Vi var alldeles för trötta och frös båda två. Tyvärr hittade vi inget till maskeraden där, men charlie hittade en kjol på gina iaf. Den ska hon kanske köpa imorgon.
Sedan drog jag till nick, men nä han dissade mig och vile spela istället. Hur visste jag att det skulle bli såhär när han skulle köpa en ny dator? Jag gick hem fem min efter jag kom. Påvägen mötte jag charlie ( som ej hunnit hem ) och alexandra. Vi stod och snackade ett bra tag. Sedan drog jag hem, kollade internet och åt lite.
Ikväll ska jag och mamma äta bara, sedan ska jag vara med charlie. Vi ska troligtvis på fest på söderhöjden men ingenting är säkert så vi får väl se. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Hihi (a) <33


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback