fyra nya hål

Skolan var skit rolig idag. Speciellt på idrotten, då hade jag och charlie galet kul. Vi skrattade åt allt och jag var grymt duktig! Slutade kvart över fyra.
Då drog jag och malin till veddesta centrum där jag köpte tortellini och matlagningsgrädde. Jag och malin är fashinerade av mataffärer. Efter vi köpt det kom sara och natta. Jag och natta piercade öronen. Jag gjorde 4 hål. Gjorde sjukt ont faktiskt. Plus att hon som tog "råkade" göra fel och skyllde på mig? Gud vad jag lackade. Men sara var fett söt. Jag fick hålla hennes hand och sedan hämtade hon vatten till mig, tihi. Malin åkte hem när vi var klara och jag tog bussen med sara och natta.
Hemma började jag laga mat. Väntade på att vattnet skulle koka en halvtimme, så kom jag på att jag glömt sätta på plattan. Så smart är jag. Maten var klar tio i sju istället för halv.
Och klockan åtta var det top model + idol som jag bläddrade mellan. Nu är det vem kan slå filip och fredrik.

Har fortfarande ont i öronen, kmr typ inte kunna sova. Hoppas bara det läker fort så jag kan byta de fula örhängerna.
Innan jag sover idag måste jag plugga på de grekiska gudarna och några ord.
Imorgon är det en stooooooooooooooooooor dag. Godnatt, ciao<3

Kommentarer
Postat av: Sara

:) <3


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback