Godnatt söt

Började med matte idag, då diskuterade man bara om "jordens undergång" som säkert alla hört om nu. Tänker alltså inte skriva vad som menas med det. Men folk var väl rädda ( jag och malin, taha ). Nä men många var väl faktiskt oroliga, men några skämt om det kom också.
Efter matten var det naturkunskap, samma diskution där. Annars gick väl lektionen bra.
Lång rast där vi åt mackor med ost och sedan hade idrott. had eglömt kläder så vi gick en prommenad ( jag, malin och melli ) sedan fotade vi med saras kamera, bilder kommer sedan.
Efter idrotten hade vi bild, min skogsbild är skit svår att göra så det blir en utmaning det. Vi snackade också om en maskerad fest om några veckor, kan inte uttala mig så mycket då det är hemligt. Men någon som har förslag på vad man kan vara? Helst något sexigt men inte vanligt.
Så var skoldagen slut halv fem, jag och nick drog till mig. Fick skriva en inköpslista så drog han och köpte ingredienser till maten och matssäck. Medans gjorde jag cocosbollar till honom. När han kom hem började jag laga maten. Det var en sjukt god pastasallad som vanligt, möms. Sedan kollade vi bara tv, top model och idol.
Det var skönt att inte behöva jobba idag, men imorgon är det jobb igen. Känner mig helt utsliten.
Det var nog allt för idag, vi höres. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback