heroes

Nu har ju säsong 2 börjat på Heroes, men saken är den att jag har sett hela säsong två så jag väntar på att säsong tre ska komma ut på internet istället då det är ett av mina älsklings program.

Följer ju Prison break på internet också, och nu har det börjat komma ut mer avsnitt. Ska bli kul att se, verkligen.

Juste jag skulle ju plugga nu, glömmer sånt ibland (a) haha. Imorgon har jag bara matte och engelska sedan slutar jag kvart över tolv. Då ska jag och malin göra en foto uppgift så det blir najs. Kanske ska vara med nick efter det ( beror på för han vill spela på sin nya dator istället för att vara med mig, sjukt då vi inte varit på hela veckan man jaja ). Sedan halv fem ska jag till mitt roliga jobb. Mwihi! :D

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback