hola amigos



Efter vi spelat spore somnade vi. Vi vaknade halv åtta och skulle äta mat. Vi drog alltså inte ut och åt. Så vi firade inte idag. Men jag hade iaf köpt en adidas parfym till honom som luktade skit gott. Efter maten så drog jag ut till malin vid graninge. Där var också anna, carro, vishal, hampus, mano och en till tjej. Vi satt bara och snackade och så. Sedan skulle de flesta hem så jag drog till nick igen. Men det var faktiskt kul att träffa de där ute en stund :). Har på mig min nya pyjamas ( bild sedan ). Juste min kamera har inge batteri och laddaren är hemma så kan inte ladda upp bilder idag. Fast har några på mobilen så det är nog lungt. Var ett tag sedan jag laddade upp mobil bilderna så..
Aja vi ska kolla Prison break, äta popcorn och sedan se film.
Vad har ni gjort ikväll? Ciao<3

Jag och nick, som små. Visst var vi lika ;d?



Jag passar att vara gravid :)




Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback