hon väger drygt ½ ton

Kollar ni på kanal fem? Det borde ni göra. Jag har sett det förut men det handlar om en mamma på 29 år ( tror jag hon var ) som väger 400 kg. Hon kan bara ligga i sängen och har gjort det i 4 år. Hennes barn är unga, tror en är 8 och den andra var runt 12? Osäker då jag gör annat men har tv'n på. Men får verkligen tårar av det här. Det är synd om henne, hennes barn och familj. Hon dog iaf av övervikt när hon skulle göra en operation. Tycker att ni borde kolla på det. Rörande. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Lia

oj herregud

sett henne innan :O

Postat av: isabelle

Lia; ja det är sjukt sorgligt, började gråta den här gången med (a)

2008-09-02 @ 22:07:14
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/
Postat av: M00R3@

aa jag såg såå jävla sorgligt :/ och dedär hennes dotter berätta att hon typ la upp en bil i skolan på sin mamma och alla börja säga massa saker.. :/

2008-09-02 @ 22:31:35
Postat av: Anonym

den där mamma dog ju sen?

2008-09-03 @ 08:10:04
Postat av: isabelle

m00r3; jag vet, tycker det är sjukt hemskt..



anonym; ja jag skrev väl det?

2008-09-03 @ 19:08:55
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback