hörs imorgon

Började gråta rejält efter dokumentären. Började tänka på min mormor och morfar som dött i cancer och hur mycket jag saknar de. Nej det ver hemskt..

Kollar på SYTYCD nu, gjorde alla magövningar medans. Spände verkligen alla magmuskler och hade ju redan träningsvärk från när jag joggade. Imorgon ska jag försöka ta mig tid och jogga igen. Ska försöka göra det varannan dag men iaf en gång i veckan om jag har för mycket att göra.

Ush nu har jag ont i huvudet och är trött. Ska nog sova snart, sover så lite nu förtiden. Ny dag imorgon och malin kanske kommer till skolan. Jag ska ha min första lektion i matte B ( ny lärare ) och första lektion i idrott, det ska bli kul. Får hoppas att det inte regnar då vi ska ha ute gymnastik. Sov gott allihop, natti. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback