huvudvärk

Kollade på idol, det funkade men var ganska tråkig första gång tyckte jag. Sedan kollade jag början på Jersey Girl fast jag sett dne tusen ggr, den är så bra. Sedan skulle jag ut och jogga. Jag sprang till nick igen, träffade honom lite för att sedan springa hem igen. Så sammanlagt typ 4 km. Tycker det är skit bra för ngn som inte är så tränad haha. Pappa springer liksom en mil man ba okeej. När jag kom hem duschade jag. Det blev ingen So you think you can dance men pallar inte bry mig om det haha. Inget plugg heller för den delen. Men kan redan hela texten och det är typ 10 ord som jag kahn lära mig på 10 minuter.

Har huvudvärk och ont i magen. Pls låt mig inte bli smittad och ligga hemma sjuk som alla andra? Har inte tiiiid för det!!!!

Fick veta att jag ska börja jobba redan imorgon. Nu känner jag av stressen. Nämligen så att jag slutar tjugo i fem och ska vara på jobbet fem. Och egentligen ska jag laga mat ( hade redan bestämt pastasallad och allt ) men nu måste jag byta dag med ngn annan så då kmr hela familjen bli upprörd. Tur som fan att jag gjort alla öäxor i förväg den här veckan så det inte blir dagen innan, spec när jag ska jobba. Men kommer hem halv åtta, då ska jag äta och sedan plugga lite mer på glosorna. Det ska nog funka, det måste funka. Nu ska jag strex sova, natti. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Jaa, det var lite synd, men var inte det här typ bara ett typ "start-program" som gör att man ska vilja se mer? För dom brukar väl ha stockholm sist? Och imorgon skulle det ju vara från Luleå eller vad det var? ;)



Åh, hoppas jag inte har smittat dig :o

Jag har haft ont i magen till och från hela dagen.. :/

Postat av: XONX

Trevligt :D

2008-09-03 @ 23:32:22
URL: http://xonx.blogg.se/
Postat av: Helena/ROOM AND SERVE

Så du skulle inte komma ihåg min blogg då du slumpade den? Ha ha - snacka om att jag blev insirerad av den kommentaren.



Stickers ska inte ge märken på tapeten, det är hela grejen. Fråga försäljaren de kan mer!

2008-09-04 @ 08:02:19
URL: http://roomservice.blogg.se/
Postat av: isabelle

sara; haha jo men jag tyckte det inte var så kul så kanske inte ens vill se mer taha (a)

aa tänkte på det direkt när jag fick ont, men det är typ borta nu :)



helena/room an serve; haha men asso jag sökte på google snabbt så hade ingen länk och hade brådis till skolan :p ( nu kan jag ju ha den sparad )

ah okej tack så mycket iaf! :)

2008-09-04 @ 08:26:04
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback