jalla

Blev nästan försenad till jobbet, som tur var komj paulas mamma förbi mig med bil och skjutsade mig dit ( hon jobbar där ). Väl där var jag så trött så att jag höll på att somna. Ville bara ha rast, mådde illa och hade ont i huvudet. Jag fick iaf rast kvart över sex. Drack 4 glas vatten och två koppar kaffe för att bli pigg. Pratade med paula i tele och gick på toa. Sedan fanns det inget att göra så jag bad att få göra saker jag inte behövde vilket de tyckte var jätte bra. Sedan var jag mycket social mot alla och berättade om min dag i granskog osv. Träffade också en ny kompis, haha. Mats heter han och lämnar post på kvällarna när jag jobbar. Han är en man, asso inte i min ålder haha. Men han var rolig så det var fan nöjs. När allt var klart halv åtta kunde jag gå hem igen.

Hemma pratade jag med mami sedan hoppade jag in i duschen snabbt som fan för at kunna kolla på top model ( reklam nu ). De ska få sin make over idag, yey. Nä nu börjar det. Skriver mer sedan. Ha det gött sålänge. Och varför slutade ni kommentera (a)? Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback