jogging ikväll mä ;d

Nick gick ju härifrån vid elva för att han skulle städa hemma. Jag har faktiskt fortfarande inte gjort mig iordning än haha. Men vid två tiden åt jag tortellini till frukost och kollade på tv. Kollade film på fyran, som jag sett förut, dne hette Mitt liv som pop stjärna med hillary duff. Sedan kom paula hit. Hon var inte heller sminkad, och vi låg bara i sängen och kollade på Gossip girl och sedan One tree hill. Hon gick efter det, klockan sju. Och då skulle jag äta. Kyckling wok blev det. Nu kollar jag på miami ink och väntar på att paula ska äta klart. Då ska hon cykla brevid mig när jag joggar, skönt. Klockan åtta börjar filmen Uptown girls som jag ska se efter jag joggat. Efter den blir det Hitch som jag älskar, den är så mysig. Men man måste ju duscha och allt innan så får se om jag hinner se filmerna ;p.

Jag tog bort ett tidigare inlägg om nick för att han verkligen inte ville att jag skulle ha det där, and i respect him. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback