kenza

Blir väl ett inlägg om " de kända bloggarna".
Jag kom med den fjärde kommentaren på ett inlägg på kenzas blogg. Tycker hon är så himla söt. Visst hon skriver inte om så roliga saker längre men hon har jätte söta bilder, mycket klädtips och kul att se hur hennes nya lägenhet blev. Hon verkar vara lycklig och leva livet det är alltid bra!
Ni vet redan vad jag tycker om kissies blogg typ så orkar inte skriva om den (a).
Blondinbella är en framgångsrik tjej som skriver om nästan allt. Tycker det är roligt att läsa hennes blogg och att hon gör så mycket hela tiden. Dessutom är hon så underbart söt. Men det blir lite väl mycket som hon försöker göra, massa tv, egna företag, eget klädmärke, nje inte min stil tycker hon borde dämpa ner lite på det.
Natacha Peyre, min förebid. Jätte kul blogg då hon flyttat till L.A nu och allt. Därmot borde hon blogga mer ofta, men det är egentligen bara ett bevis på att hon har mycket att göra och har kul så jag ska inte klaga (a).

Skulle inte tacka nej till att bli känd, men kanske inte genom att blogga. Vill hålla på med musik eller tv/film. Om ni vet någonstans de söker statister eller skådespelare i min ålder så säg gärna till då det är min dröm. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: hihi, jo, de va lite kul ^^ eller, jag märkte ju inte så mkt men.. :p



anmäl dig på statist.se! :)

Postat av: isabelle

Sara; haha!

jo men det kostar ju ;(

2008-09-22 @ 22:31:32
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback