kista med charlie

Började halv nio och vi lånade en bok i svenskan som hette På västfronten intet nytt. Efter den kollade vi som sagt på Troja. Har sett den förut men kom inte ihåg början. Och nu när man läst om alla gudar och allt i svenskan så fattade man filmen ännu mer. Jag tycker att den är bra och lite sorglig på slutet. Vad tycker ni som sett den?
Vi slutade kvart över tolv och då tog jag och charlie bussen till kista. Jag provade 6 par jeans men inget par var märkvärdigt så köpte inget. Vi hade så himla roligt. Det var ett tag sedan man skrattade sådär mycket haha. Speciellt på hemresan, folk måste tyckt att vi var helt sjuka i huvudet. Vi tog bussen hem vid halv fem och nu sitter jag själv hemma och tjillar. Är törstig så ska dricka ett glas c-vitamin. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: anonym

på västfronten intet nytt är grymt bra. den är jätte sorglig men as bra!

2008-09-29 @ 18:05:31
Postat av: isabelle

anonym; ja men så bra, för orkar inte läsa en dålig bok haha :)

Postat av: Sara

Sv: Jupp, det blir nog det antagligen haha <3

2008-09-29 @ 19:19:55
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: Anonym

msn ?

2008-09-29 @ 19:41:07

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback