kul med kommentarer

Äntligen börjar folk kommentera i min blogg. Kanske är det för at jag kommenterar i era? Men ni som skriver en kommentar här ska veta att jag svarar på den här också. Skriver bara kommentarer på er blogg om det är jag som först skriver. Men fortsätt kommentera, det är jätte kul och gör mig glad.


Sluta vara sjuk bebo. Jag och malin för ett år sedan.

Jag vill åka till ikea. Vill köpa väggklistermärken i guld elr svart ( blommor ) och ha på väggen ovanför min säng. Det skulle bli sjukt snyggt. Och så vill jag köpa nya mysiga kuddar, ett överkast och nya lakan till min säng. Men måste tänka vad jag ska köpa så jag inte bara slösar bort mina pengar. Har knappt någon mascara och en dålig foundation så det måste köpas nytt. Har ni några bra tips på foundation och en väldigt svart mascara som ger volym? Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback