lite om dagen

Elen gick på morgonen och hela huset slocknade, fett syyynd. Någon mer som fick det utanför Järfälla?
Skolan gick suveränt idag. Efter den tog jag och nick sällis till mig. Jag lagade tortellini till oss som vi åt i mitt rum framför tv'n. Sedan var vi sjukt trötta så vi myste i den varma sängen och somnade. Vaknade tio över fyra så fick brådis till jobbet. Tog cykeln dit ( nick föjde mig ). Det tog bara 3-4 minuter, otroligt taha. Väl där var det inte så mycket att göra, men efter ens tund blev det mer. Var jätte trött men allting gick mycket bra. Slutade halv åtta och skulle ta cyklen hem, men den hade punka så rullade den hela backen upp. Nu lagar mamma maten till henne och mig. Löfbiff, ris och bearneise sås. Passar det verkligen? Får väl se.
Kollar på nya säsången av Top Model nu, just fucking love it. Hoppas jag hinner se hela innan maten. Ingen läxa tills imorgon iallfall. Skriver mer efter maten. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback