manikyr

Efter tv tittandet tog jag en dush. Sedan gjorde jag fransk manikyr på fötter och händer, så sött. Viktigt att alltid ha fina fötter, spec när man har nick som masserar dem lite då och då, mwihi.
Känner att det är en lång dag imorgon. Matte, naturkunskap, idrott och bild tror jag att jag har. Längsta dagen också, slutar ju halv fem och då ska jag handla mat och matsäck. Hem och laga maten till nick mig och mamma. Blää, aja inget jobb imorgon iaf. Känns lite skönt faktiskt. Hitills har jag jobbat 4 ggr och fått 888 kr, yey.
Nu ska jag kolla scrubs för att sedan krypa ner i sängen och sova. Sov gott, ciao<3

Kommentarer
Postat av: SMCF

vill också ha manikyr, men inga naglar inge manikyr! :/

Postat av: isabelle

SMCF; jo klart man kan, börja det vita längre in på nageln så ser det ut som att nageln är lång ;d

2008-09-10 @ 21:33:02
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback