min stress dag

Vaknade vid åtta och var snabbt klar med allt. Jag och charlie tog sällis till skolan. Hände faktiskt inte så mycket i skolan. Jag slutade halv tre, gick hem och borstade tänder sedan drog jag till tandläkaren. De sa att man ska bara dricka vatten elr mjölk. Man får bara äta godis en dag i veckan och inte för mycket och bla bla. Men de sa att jag hade JÄTTE FINA tänder. Så då drog jag till jobbet, kom prick i tid. Då var klockan halv fem. Jobbade till kvart över sju. Drog hem och käkade. Samma mat som vanligt alltså pasta och köttfärssås. Något nytt snart?
Nu kollar jag top model sedan blir det väl vem kan slå filip och fredrik om det nu går idag. Är så trött idag.
Och jag och nick har knappt kunnat setts fast vi "firar" tre år. Vi ska göra det imorgon istället men ingen av oss vet hur vi ska fira. Några billiga tips?
Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Här är glosorna (;



chimney - skorsten

conceal - dölja, gömma

conspicuous - iögonfallande, tydlig

crowbar - kofot, bräckjärn

deliberation - moget övervägande

den - kyffe, näste

dislodge - lossa

disposition - läggning, temperament

gallows - galge (som man blir hängd i)

gratification - tillfredsställelse, glädje

indulge - skämma bort

intoxicated - berusad

jeopardize - riskera

mortar - murbruk

neglect - försumma

noose - snara

partiality - förkärlek

remnant - rest, återstod

seduce - förföra

succumb - duka under


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback