morsning

Har ni sovit gott? Jag hade svårt för att somna och vaknade några gånger inatt. Men på slutet sov jag som en stock. Är jätte trött fortfarande. Det är regnigt ute, kul att ha idrott i det här vädret. Idag kommer jag nog sätta på mig min bob marley tröja och antingen mjukis eller leggings till. Har inte känt för att vara "fin" klädd på länge. Malin kommer nog iaf inte idag heller, synd. Men får klara dagen som vanligt endå. Ska börja göra mig i ordning nu.

Ikväll kommer charlie hem, har saknat henne massor och har jätte mycket att berätta. Det har nog hon med. Kan inte fatta att hon legat och stekt på stranden medans vi haft det här piss vädret. Livet är orättvist. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken skola går du i ? :)

2008-09-03 @ 16:39:29
Postat av: isabelle

anonym; jakobsbergskolan :)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback