natti ;p

Joggingen gick bra, mycket kortare än vanligt men det var iaf ngt. Paula cyklade brevid mig sedan åkte hon hem igen. Jag duschade och fortsätter kolla på filmen på femman. Den är så söt, tycker om den. Har sett den förut också. Imorgon börjar jag tjugo i tio tror jag, efter det håltimme och sedan bild. Vi slutar tio i tre och halv fem ska jag jobba till halv åtta, blää.

Är sjukt trött nu, vill bara gå och lägga mig. Men håret ska luft torka och vill se filmerna. Men sedan ska jag sova. Jag har inte haft stökigt sedan min nya säng kom. Och jag älskar den fortfarande lika mycket, den är helt perfekt. Men tänker iaf åka till ikea den här månaden och köpa lite stuff. Det var allt jag hade att skriva för idag, ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback