Nudister

Kollar på outsiders, det handlar om nudister haha, lite små kul sådär. Själv skulle jag känna mig obekväm att gå naken jämt och ständigt. Men folk är olika (a)
Är hur trött som helst men funderar endå på att träna, behöver det (a).
Det var ovanligt kul på jobbet. Jag snackade med Mats ( 35 år ). Det var skit roligt. Jag försökte säga till han att skaffa barn innan han blir gammal, och han säger att det kommer men att han redan är gammal. Nä då det tycker vi inte! :)
Dessutom har jag märkt hur mkt killar verkligen kan svika än, verkligen sjukt.

Imorgon är det orientering. Jag och charlie ska "springa" tsm, så det blir nog kul som vanligt.. not. Men ska fortsätta se tv. Damn vad många besökare jag fick efter hata kissie inlägget, så sjukt haha! Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback