plugg ikväll

Idag har jag och nick mest spelat spore. Men vi kollade också på de tre nyaste avsnitten av Prison break säsång 3. Vi hade fett mys, åt popcorn och myste. Sedan spelade vi spore igen. Nick tycker det är skit kul, när jag skulle gå hem sa han " längtar inte du tills nästa helg då vi kan spela igen?" Haha fett söt han är. Längtar sötboll.

Fick en kommentar där det stod att jag klagar på nick mycket. Blev verkligen ledsen när jag läste den. För personen vet ingenting om vårat förhållande och vet inte vad vi går igenom. Och har ens personen som skrev kommentaren någon aning om nick klagar på mig? Har han e blogg där han skriver saker? Skulle inte tro det, uttala dig inte om du inte vet fakta. Jag skrev att jag tyckte nick kunde sagt något när några killar kallade mig fjortis. Men sa jag att jag menade att han skulle hoppa på dem och börja slåss? Nej, jag ville att nick skulle säga till MIG att jag inte skulle bry mig om de och att jag inte är en fjortis. Och det berättade jag för honom och han sa exakt så. Jag och nick har så himla mycket problem. Vi har varit tsm i 3 år om 4 dagar. Vi gör ALLT för att få saker att funka. Men har man varit tsm såhär länge, dessutom i tonåren, så blir allt mycket svårare. Så hädan efter hoppas jag att ingen av mina läsare skriver ngt om mitt och nicks förhållande som sårar mig, tack.

Nu ska jag plugga till testet i naturkunskapen vi har imorgon. Hoppas verkligen att det kommer gå bra för mig, men man vet aldrig. Sedan ska jag duscha och kolla tv medans håret torkar. Och innan jag ska sova ska jag prata med nick i tele. Hela första året vi var tsm ringde vi och sa godnatt varje kväll. Men de här två senaste åren har vi bara sms'at elr ringt ibland. Saknar det lite, det var så mys. Kanske kan bli så igen? Nje, vi får väl se om den saken. Godnatt, ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback