prenumerera på bloggen

Bli medlem på bloggkoll.com, sök på min blogg och lägg till mig. På så sett kan du alltid se om jag uppdaterat bloggen. Skit smart, man kan lägga till alla bloggar man läser där så slipper man kolla in bloggar där ingen uppdaterat.

Följ min blogg med bloggkoll

En sak jag inte förstår är att enda sedan jag blev avstängd på playahead har mina läsare sjunkit med 40 %. Okej att jag länkar till min blogg där, men varför sparar de som läser min blogg inte adressen ist för att gå in på min pa hela tiden? Aja får hoppas det löser sig när jag får tillbaka den och med bloggkoll. Just nu funderar jag på att jogga en runda. Men är väldigt mätt från maten, har mensvärk och fryser. Ska iaf göra 7 olika magövningar nu så det känns bra. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback